Reseñas

Fast-Track Norwegian A1

    15. sep 2025

    Kevin Tiow Wee

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    This course is not even run ... it was cancelled without any notifications

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Could have been good that the administration team notify the students that the course is not running

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    This course is not even run

    24. ago 2025

    Betul

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    I liked Nina's Norwegian pronunciation, the clarity of her explanations and the way she made the lesson very engaging and effective.What I appreciated most was the continuity of the open classes on the Lingu platform. Even though I wasn’t able to benefit from the course as much as I wanted, it is truly an excellent platform

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    The breakout rooms during the open classes were a good idea, but their frequent use sometimes made me wish for more time just listening to the teacher’s guidance.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Nina’s clear pronunciation and teaching style were excellent, and they helped me develop my learning skills. As I couldn’t manage to do the homework, I feel my feedback is not fully complete.

    24. ago 2025

    Fpnia

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    I met different people from different countries sharing there ideas they were helpful and best part is Kari Hennum was my favorite tutor although i got only one time to attend her class she was caring n taught individually by raising the question to individual students I learn basic things

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Being a beginner I can’t caught all the word they taught because some of the tutors they only talk on Norwegian so that was hard part to get and class was not effective as I thought

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Although I didn’t understand all of the courses taught by them but I got basic ideas about the language

    19. ago 2025

    Ece

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    It's being online and live

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    First of all the lesson should be thought by the teacher and then we should study and digest the information!!!!Not the way around.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Its online and time suitable

    14. ago 2025

    deepali

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Margareth is very good. Takes notes during the class, very structured teaching , focus on the basics and rules. Very good learning with her. Gunnhild Aakervik - was ok. Not structured. Most of time of class goes in just general talking so not much focus on topic so did not understand much as this was A1 level course.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Substitute teacher Gunnhild Aakervik's teaching method. It should be more structured and focus on topic.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Jeg lærte mange regler. Nå kan jeg forstå, skrive og snakke litt norsk.

    24. jul 2025

    Zivile

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The online tests

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    All is good

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Learned a lot

    22. jul 2025

    Pallavi

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    She was quite good with explaining topics

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Due to summer vacations, we were not able to continue with the class and we had couple of different teachers teaching the class which was difficult to understand at times

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    The course was good but was too fast

    22. jul 2025

    Rahul

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The explanation in english and Norwegian for better understanding.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Nothing to mention

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    To understand norwegian from basics

    21. jul 2025

    Anu

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Teaching methods of instructor

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Nothing

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Conversation each other

    16. jul 2025

    Nick

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    This course is much better than my previous attempt to learn on my own via a textbook because the classes are synchronous. I get to practice with my classmates and ask the teacher clarifying questions when needed.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    I use the Samaneh Reise lessons to review and practice what was taught in class. Sometimes, I don't need to review a topic through Samaneh Reise because I understood it during class, but it is finnicky to continue to the next chapter after skipping a lesson. I suggest adding an option for students taking the synchronous course to test out of any given lesson.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    It's so difficult for me to learn on my own. This structured course is much better at keeping me on track.