Reseñas

Fast-Track Norwegian A1

    27. may 2024

    Jelly Luz

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Interactive participation, and active discussion.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    a bit fast, but manageble

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Actual usage of Vocabulary words.

    27. may 2024

    Natieli

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Yngvil way of teaching for completely beginners in Norwegian was really good

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    I felt like this was not very organized with two teachers, and would have been better with just one teacher on both days. Also we didn’t have classes on some days due to absence of teachers, and I only had one of several assignments submitted that were corrected, the others are still pending there after several weeks.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Was good to learn vocabulary and start learning some grammar, but hard to assimilate all the grammar in this short amount of time on the express course

    25. may 2024

    MANJUSHREE

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The exercises and basic things in good explanation

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Ingenting

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    In many ways. Understanding grammar, trying to speak.

    24. may 2024

    Rana

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Everything

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Nothing

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    To communicate

    24. may 2024

    Sabiha

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    I find online platform practice enjoyable because the chapters are organized and also,the teacher Hadi is experienced which makes the syllabus easy and can be completed faster.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Everything is ok.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    It is helpful for achieving the goal of learning a language faster.

    23. may 2024

    Kirsten

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Enthousiasm

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    It is a challenge to attend the online classes for me personally. So I haven’t been able to follow these classes the last month due to work and other commitments. I try to do the online self study as much as possible. But I am a bit behind with homework due to its amount in combination with my (above mentioned) personal situation, so that is another reason not to attend te online classes, which I regret.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Combination of self study, classes and assignments

    23. may 2024

    Shamil

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    interactive

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    N/A

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    to uplift my knowledge of Norwegian

    21. may 2024

    Mohammed Ayalew

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    I learn the basics

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    nothing almost

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    to prepare and to have interest in the language

    16. may 2024

    Eunice Jade

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Right pace of learning through online courses and everyone is being recognized by Hadi during classes.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    There are some lessons that I do not understand, sometimes we just get too fast so I cannot follow. But after classes I repeat the lesson read again the presentation to learn.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Veldig nyttig ☺

    16. may 2024

    Kevin Tiow Wee

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Enjoyable and no-stress throughout, the writing exercises on the Board is really good method to exercise Norwegian writing.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Would be good to have some feedback from the writing exercise from the board.
    On the other hand, as it is not very engaging method from other students, so I understand the teacher does not check for submission on the board. :)

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    I think I am ready to move on to the next level, tougher challenge ahead!!!