Reseñas

Fast-Track Norwegian A1

    22. nov 2023

    Pavan Kumar

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Course Content

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Fast track course is too fast for the beginers like me

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    At least I know the Basics in Norsk now and can read some simple sentences and speak little

    21. nov 2023

    Victor David

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    I liked the practical experience that comes with learning Norwegian online with highly qualified teachers.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    No complains

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    It helped me improve my communication and understanding of the Norwegian language in my social and work environment.

    20. nov 2023

    Nick

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Gisle explains new topics well, without using too much Norwegian. This helps my understanding

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    My own studying discipline

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    It explains the rules of the language and allows conversation with others at a similar level

    20. nov 2023

    Kevin Tiow Wee

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The revision at the beginning to get the lesson going, and the instructor is also slow talking is nice too

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    A little too many slides to squeeze in to one lesson

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Grammar with adjectives and noun

    20. nov 2023

    Venkatesulu

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    course are most interesting and beneficial to me

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    na

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    courses are most interesting and beneficial to me

    20. nov 2023

    Amrish

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Curriculum, teacher's presentation skill, interactive sessions, etc.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    The pace of syllabus delivery is fast, more interactive sessions will help the students a lot.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Learnt a lot of vocabulary and grammar! Also more confidence to converse in Norsk.

    16. nov 2023

    Rebecca

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    I most enjoyed the activities in the breakout groups.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    It's quite fast paced. There is limited time to complete homework assignments.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    It provides a good foundation to learn Norwegian in a structured way, including understanding the Norwegian grammar.

    16. nov 2023

    Teethu

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    More information about the language,can learn different words, grammer and feels like we are in a physical class room.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    All good as far as

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Now I am able to read and understand the sentence overall what it means

    16. nov 2023

    Rafi

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The teacher/ the way the course is delivered

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    NA

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Helped speed up my Norwegian learning

    15. nov 2023

    Preyas

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Online and anytime

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Nothing as such

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    It was really helpful in learning the language .The instructor also explains in English that is more important for the beginners.