Reseñas

Fast-Track Norwegian A1

    15. nov 2023

    Priyanka Ritesh

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The structure, the presentation, assignments

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    cant say anything yet

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    help me understand the grammar better

    15. nov 2023

    Zoltán András

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Margaret explains the grammar very well

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    everything is fine. Maybe some information should be very welcome regarding the course types that we can choose

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    it was very effective, I can learn the basic grammar and learn new words

    15. nov 2023

    Mandy

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Very precisly

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Nothing

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Depening the grammer learning about norways behavior and irregulars

    15. nov 2023

    Priyanka Ritesh

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The structure of the course and most importantly the way of Margareth's teaching

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Can't say anything

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    The grammar

    14. nov 2023

    Rohan

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Course pace is good and although it is online, the teaching is good. The app content is great and give more insight into the syllabus through reading, puzzles, questions etc.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    We get less chance to read/speak Norwegian. Also a recommendation : There is too much discussion/explanation in english. To be able to start thinking in Norwegian, it would be best if both teachers and us(students) try to ask and answer in Norwegian, even if partial correct Norwegian :)

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Since this is a dedicated course and not a "just online on app" type, it gave us more motivation and continuation to learn the language.

    14. nov 2023

    Tariemi Sarah

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    It is quite easy to follow and study along.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    It can be a bit rushed sometimes depending on how much time we have to finish the chapters. But there is usually a repetition of what was learnt previously so that helps.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    It is increasing my Norwegian vocabulary, i now read better and even participate n small talk about the weather, etc.

    14. nov 2023

    Anusha

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    It is very interactive and helps to come out of the barrier to talk openly in Norsk

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Sometimes we are not able to get proper attention to the last slides due to time constraints

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    I was able to understand grammar and pronunciation

    14. nov 2023

    Amina

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The break room practice exercises

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    NA

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Improving grammatical structures of my sentences

    13. nov 2023

    shairaz

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    it is amazing and especially the teacher is so calm and helpful.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    does not apply

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    it helped me to practice and to practice with individuals who are at the same level of Norwegian knowledge. it gives you confidence

    13. nov 2023

    Steffen

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Speed of the course

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    not enough practice speaking opportunity

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    I am learning