Reseñas
Fast-Track Norwegian A1
-
8. oct 2025
Marzena
¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?
I was able to practice talking and engaging in various types of conversations. We repeated a lot, which made remembering things easier.
¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?
I wish we could have spent more time on understanding grammar, but I know that time is limited in an intensive course like that.
¿De qué manera te resultó útil este curso?
I now know basics of the norwegian lanuage and will continue learning.
-
23. sep 2025
Shariyal
¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?
Jeg likker mest hvordan kurset er utformet. Det er enkelt og greit for nybegynnere
¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?
Det er rett
¿De qué manera te resultó útil este curso?
lett å lære
-
18. sep 2025
Souvik
¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?
The course is interactive and helpful.
¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?
it would have been good if the explanations could have been in english.
¿De qué manera te resultó útil este curso?
It will help me in my job and also understanding the Norwegian culture.
-
18. sep 2025
Sara Mohsan
¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?
jeg liker mest den friske atmosfearen i dene klassen
¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?
ingenting
¿De qué manera te resultó útil este curso?
a laere norsk
-
17. sep 2025
Noha
¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?
It is so suitable for those who don't know many norwegian vocabulary
¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?
The course duration need to be longer so we can practice enough during the course
¿De qué manera te resultó útil este curso?
It was very helpful even more than maney apps I tried before
-
16. sep 2025
Sara Mohsan
¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?
way of teaching
¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?
nothing
¿De qué manera te resultó útil este curso?
This course help me to learn the language
-
16. sep 2025
Sara Mohsan
¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?
way of teaching
¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?
nothing
¿De qué manera te resultó útil este curso?
This course help me to learn the language.
-
16. sep 2025
Niteen
¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?
Expert instructor and limited students per batch
¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?
I feel it's fast and feel that instructor should not jump immediate on Norwegian talking after 3-4 classes
¿De qué manera te resultó útil este curso?
systematic approach to teach
-
16. sep 2025
Erin
¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?
I like the live classes and that there is opportunity to take additional classes if you wish. The online course content is helpful to practice after the class to better understand the concepts.
¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?
At times it can seem quite slow progress. In the beginning of the course we took a lot of time on introducing people and waiting for new students to catch up. Some of the games Kahoot and breat out rooms take a lot of time but perhaps not a valuable use of the live class time. These could be done in our own time eg. as part of Samanehs reise.
¿De qué manera te resultó útil este curso?
The course teaches basic grammar and Norwegian language in an easy to understand format.
-
15. sep 2025
Rembrandt
¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?
The effort the teacher puts in during the online courses to make sure everybody contributes.
¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?
It would really be helpful if there is an offline textbook to follow with the course.
¿De qué manera te resultó útil este curso?
Learn basic Norwegian and provide some discipline to practice and have homework.