Reseñas

Fast-Track Norwegian A1

    25. mar 2025

    Mia

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The teacher is very nice. It's fun during lessons, we have the opportunity to get to know each other in the class during group activities. The lessons are enjoyable.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    I like everything about this course. I especially like the way the teacher teaches us.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    At the end of the class, our teaches notes a "word of the day"

    25. mar 2025

    Hendrik

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    the quiz and practice

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    the grammar lesson

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    structure learning

    25. mar 2025

    Tengbo

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Hadi is an incredibly patient and well-structured lecturer who explains concepts clearly and thoughtfully.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    I hope Hadi can continue be my A2 lecturer as well. Its too short

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    I think the class and the lingu assignment works very well!

    25. mar 2025

    Prabath

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Structure of the course

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Nothing special

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Learn the language and practice it

    25. mar 2025

    Nooshin

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    flexibility

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    The live class is a bit long

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    better communication

    25. mar 2025

    Daniel

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Teacher always speaks norwegian, even for the basic students.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    The power point presentations are a bit messy. I miss a proper text book with grammar rules to follow

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    It gives me flexible learning pace and flexibility to change classes

    25. mar 2025

    Ayesha

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    Her hard work that she puts in making her students understand everything. He patience, politeness and the way she ensure she shares presentation on time. She is amazing. I would like to take my A2 with her as well.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    I think its been going fine so far, it requires alot of commitment

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    i feel i have understood grammar better because of
    Elena Soboleva

    25. mar 2025

    Aizhan

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The course is very organized and Hadi made an effort to make it engaging and fun as much as possible.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    I liked everything.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    I got basics and fundamental knowledge for my journey of learning Norwegian.

    21. mar 2025

    Adil

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The instructor of the course is very good at teaching. He engages everyone and have very effective teaching methodology.

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    Sometimes the provided link for Zoom doesn't work. I also faced a problem with my calendar, as it is not showing the class schedule, causing the class to happen without my knowledge. There should be a notification to inform you when your class has started.

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    Learning basic Norwegian language

    19. mar 2025

    Amante

    ¿Qué fue lo que más te gustó de este curso?

    The nature of his teaching that he want everyone to learn

    ¿Qué fue lo que menos te gustó de este curso?

    None

    ¿De qué manera te resultó útil este curso?

    I was able to learn the basics of norwegianlanguage. And interested to learn more