Tilbakemeldinger

Norskopplæring på arbeidsplassen B2

    23. apr 2024

    Ekaterina

    Hva likte du best med dette kurset?

    At kapitlene er omfattende og at man kan lære så mye. Også øvelsene er formulert kjempebra for å lære norsk språk. Veldig, veldig fornøyd med kurset.

    Hva likte du ikke?

    Kan ikke tenke på noe.

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Jeg har lært mer avansert språk, ord og uttrykk. Timene med læreren min er veldig verdifull for å øve og praktisere konversasjonen på norsk, også uttale og gramatikk.

    19. apr 2024

    laura

    Hva likte du best med dette kurset?

    Flexibility and customized lessons

    Hva likte du ikke?

    Bit short, it could be nicer to have a bit longer lessons. Once you have warm up, the lesson is done

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Help with grammar and practice my Norwegian. More confidence to use outside the lessons

    23. jan 2024

    Karla

    Hva likte du best med dette kurset?

    Det er veldig lett å snakke sammen og øve

    Hva likte du ikke?

    liker alt.

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    det er lett å gjøre leksene

    23. jan 2024

    Gema

    Hva likte du best med dette kurset?

    Det er veldig dynamisk

    Hva likte du ikke?

    Jeg foreslår skrift oppgave utenfor Lingu appen

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Fordi kappitelene snakker om forskjellig emner. Emnene er veldig nyttig for hver dag.

    31. mar 2023

    Thomas

    22. mar 2023

    Maarten

    22. mar 2023

    Alice

    22. mar 2023

    Shahria

    22. mar 2023

    Kirsi