Tilbakemeldinger
Helsenorsk for sykepleiere og leger
-
13. mai 2025
Vanessa Grospe
Hva likte du best med dette kurset?
Jeg liker at alle kan snakke og kan delta på kurset. I tillegg kan jeg for bedre språket mitt på norsk fordi læreren korrigerer mitt problem i setningsstruktur. Jeg innser at jeg trenger å øve mer på skriftlig og muntlig.
Hva likte du ikke?
Trenger litt mer tid for å diskutere temaet. Kurset er veldig interessant for meg.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Dette er nyttig for hverdagens livet fir eks. Jobb, banken, lese og forstå dokumenter.
-
13. mai 2025
Alina
Hva likte du best med dette kurset?
Samtale med andre
Hva likte du ikke?
Noen ganger er det de samme deltakerne som fyller hele tiden. De roper ut det riktige svaret. Det er bedre hvis vi skriver i chatten.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Hjelper med nye ord når man leter etter synonymer eller adjektiver
-
13. mai 2025
Maryam
Hva likte du best med dette kurset?
jeg liker å kunne snakke og være aktivt på kurset, jega kan stille spørsmålene mine uten være beskymre at det er galt eller... det er veldig nyttig fordi jeg kan lære ordene som knytter til medisin på forhånd, også læreren Nora er veldig hygglig og jeg lærer så mye på kurset
Hva likte du ikke?
nei jeg kan si jeg liker alt,jeg opplevde ingen negative sider ennå
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
ja det er nyttig nemlig jag kan prate hverdag også på forskjellige temaer som finnes i andre timer hos b2 kurs ved siden av helsekurs
-
16. des 2024
Hanna
Hva likte du best med dette kurset?
Mange interessante oppgaver, veldig tydelig forklaring av grammatikk, forskjellige typer aktiviteter
Hva likte du ikke?
Ingen ulemper
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Språknivået mitt har blitt bedre
-
20. nov 2024
Aga
Hva likte du best med dette kurset?
Det er vanskelig spørsmål
Hva likte du ikke?
I did not like to hear all the background noised from the teacher apartment including sounds of toilet flushing. The class was very slow and and not engaging. We could hear that teacher ask to do some exercise and was doing something else in the back ground for 10 min.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Det var ikke så nittyig fordig jeg ble irritert
-
7. nov 2024
Thi Lan Anh
Hva likte du best med dette kurset?
Egentlig vet jeg ikke fordi læreren formidler kunnskap på en litt dårlig måte
Hva likte du ikke?
Undervisningen til læreren gjør at jeg ikke forstår. Jeg føler at han snakker mest for seg selv . Det er ingen kontakt mellom elevene i klasserommet
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Ingenting
-
28. feb 2024
Jin
Hva likte du best med dette kurset?
Instructors are very enthusiastic and courses are organized very well.
Hva likte du ikke?
Would be better to have more sessions per week, although I understand that there are much fewer students on B2 level.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Lots of speaking exercises
-
22. feb 2024
Naphatsawan
Hva likte du best med dette kurset?
Jeg liker alt. Det er bra både med læren og gruppearbeidet i undervisninger.
Hva likte du ikke?
Ingen
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Jeg merker at jeg har lært mye og fikk svarer det jeg lurte på
-
22. feb 2024
Alicia
Hva likte du best med dette kurset?
she is a very good teacher, keep us very engaged. content is quite challenging, i'm learning a lot
Hva likte du ikke?
i don't have time with 4 hours per week to use Samaneh's application. i would like to have a extended perior of time where i can use it after the course. maybe forever, as i will have already paid for the B2 course
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
i'm communicating much faster orally now, and i learn a lot of subtleties about norwegian that i didn't know before
-
21. feb 2024
Annie
Hva likte du best med dette kurset?
Beate er en kjempegod lærer
Hva likte du ikke?
At nye elever kommer hver uke og det er litt stressende å ha nye folk i klasseromet.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Det var gode ting å snakke om