Tilbakemeldinger

Fast-track Norsk A1

    14. mai 2025

    Marcelo

    Hva likte du best med dette kurset?

    Dinamic

    Hva likte du ikke?

    Nothing

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Daily activity

    14. mai 2025

    Dinesh

    Hva likte du best med dette kurset?

    Course curriculum

    Hva likte du ikke?

    Nothing

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Reading Norwegian

    13. mai 2025

    Muhammed Musa

    Hva likte du best med dette kurset?

    The patience of the teacher

    Hva likte du ikke?

    Frequency of the course. 3 days a week of 1H:30 would have been ideal

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    I learnt a lot in a short time

    12. mai 2025

    Noel

    Hva likte du best med dette kurset?

    Too early to say

    Hva likte du ikke?

    Large group, so 1:1 interactions are minimised and pace is slow

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Getting explanations on some of the grammar rules helps makes sense of things

    12. mai 2025

    Ian

    Hva likte du best med dette kurset?

    She is very patient and emphasizes on the things we can improve on

    Hva likte du ikke?

    Nothing much.

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    The instructor tries to engage us and teaches us proper pronunciation

    12. mai 2025

    Kanishka

    Hva likte du best med dette kurset?

    Interactive course. Explain in an easily understandable way.

    Hva likte du ikke?

    Everything is good

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    To understand grammar. Increase my vocabulary. To make a conversation.

    8. mai 2025

    Mizan Kiros

    Hva likte du best med dette kurset?

    It is interactive and Margaret has an excellent teaching skills

    Hva likte du ikke?

    The course content per session is alot. It doesn't give adequate time to practice

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    It is helping me to improve my vocabulary and grammar

    8. mai 2025

    BHAGVAT VITTHAL

    Hva likte du best med dette kurset?

    Basic information about Norwegian languages.

    Hva likte du ikke?

    All things are good

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    It gives me confidence , that one day I can speeck Norwegian.

    6. mai 2025

    Bradley James

    Hva likte du best med dette kurset?

    Good course, very well conducted, very good teacher. Makes an effort to get everyone involved.

    Hva likte du ikke?

    If a candidate is unable to do proper homework, the course may seem to be fast paced.

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Understanding the language and getting to rpactise with fellow students. The teacher explaining the details.

    5. mai 2025

    Wing Hin

    Hva likte du best med dette kurset?

    Hadi oppfordrer oss til å snakke. Det are ganske skummelt men det tvinger oss til å ove.
    For eksempel, jeg prøver å skrive i norsk nå.

    Hva likte du ikke?

    Ingenting. Kansje, jeg forstår norsk bedre enn A1-nivå, men jeg lærer fortsatt.

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Uttalen min blir bedre. Jeg lærer også grammatikk regler - verb på plass 2 og inversjon.