Tilbakemeldinger
Norskopplæring på arbeidsplassen B2
-
23. apr 2024
Ekaterina
Hva likte du best med dette kurset?
At kapitlene er omfattende og at man kan lære så mye. Også øvelsene er formulert kjempebra for å lære norsk språk. Veldig, veldig fornøyd med kurset.
Hva likte du ikke?
Kan ikke tenke på noe.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Jeg har lært mer avansert språk, ord og uttrykk. Timene med læreren min er veldig verdifull for å øve og praktisere konversasjonen på norsk, også uttale og gramatikk.
-
19. apr 2024
laura
Hva likte du best med dette kurset?
Flexibility and customized lessons
Hva likte du ikke?
Bit short, it could be nicer to have a bit longer lessons. Once you have warm up, the lesson is done
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Help with grammar and practice my Norwegian. More confidence to use outside the lessons
-
23. jan 2024
Karla
Hva likte du best med dette kurset?
Det er veldig lett å snakke sammen og øve
Hva likte du ikke?
liker alt.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
det er lett å gjøre leksene
-
23. jan 2024
Gema
Hva likte du best med dette kurset?
Det er veldig dynamisk
Hva likte du ikke?
Jeg foreslår skrift oppgave utenfor Lingu appen
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Fordi kappitelene snakker om forskjellig emner. Emnene er veldig nyttig for hver dag.
-
31. mar 2023
Thomas
-
22. mar 2023
Maarten
-
22. mar 2023
Alice
-
22. mar 2023
Shahria
-
22. mar 2023
Kirsi