Tilbakemeldinger
Helsenorsk for sykepleiere og leger
-
6. nov 2025
Anastasiia
Hva likte du best med dette kurset?
En lærer som inspirerer meg til å forbedre mine norskkunnskaper
Hva likte du ikke?
Jeg likte ikke at den ikke kunne forlenges
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Jeg forbedret lese-,skrive-, muntlig- og grammatikkferdighetene mine
-
17. aug 2025
Abdirahiin
Hva likte du best med dette kurset?
Jeg likte at det var relatert til min yrke og jeg lærte masse ord som kan hjelpe meg videre
Hva likte du ikke?
Ingenting
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
God beløp vokabular, forskjellige temaer med forskjellige situasjoner som selena opplevde i sykehuset.
-
16. aug 2025
Gabriela
Hva likte du best med dette kurset?
Jeg har lært meg nye uttrykk , ord som er nødvendig til meg
Hva likte du ikke?
Det var ingenting som jeg likte ikke
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Medisinsk vokabular og uttrykk
-
14. aug 2025
Nidhisha
Hva likte du best med dette kurset?
The structure and the conversation with other students
Hva likte du ikke?
At vi var kanskje ut av tid veldig fort, kunne snakke bare 5 eller 10 minutter over temaer, alle i breakout rom fikk ikke mulighet til å snakke
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Jeg bor ikke i Norge så det var en god start for å forstå helsevesenet.
-
14. aug 2025
Jyoti
Hva likte du best med dette kurset?
Grammatikk
Hva likte du ikke?
_
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Forbedre meg på norsk
-
6. aug 2025
Fátima
Hva likte du best med dette kurset?
Jeg har praktisert å snakke norsk mer. Jeg repeterte en grammatikk Jeg har læret mer order.
Hva likte du ikke?
Jeg vil gjerne lære mer ord som helse.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Snakk norsk.
Repeter nye order -
1. aug 2025
Birtukan
Hva likte du best med dette kurset?
Diskutere med venner, oppgave og lese.
Hva likte du ikke?
Ingen
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Det hjelper meg å forbedre kommunikasjonen min og skriftlig.
-
31. jul 2025
Tochukwu
Hva likte du best med dette kurset?
Hun engasjerer oss aktivt, er alltid tydelig i undervisningen, oppmuntrer oss og har en veldig god sans for humor.
Hva likte du ikke?
Jeg tror ikke det var noe jeg ikke likte med kurset.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Det har forbedret lytte-, lese-, snakke- og skriveferdighetene mine betraktelig, og selvtilliten min til å bruke disse ferdighetene på jobb.
-
22. jul 2025
Anna
Hva likte du best med dette kurset?
you have one good teacher Kristine Kvisli rest is not very impresive
Hva likte du ikke?
material is rubbish 30 classes per level, teachers are not correcting students, you allow too many students at the time and send us to breakout rooms where we talk to each other. minimal effort from teachers and material coordinator
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
it wasn't, extremly dissapointed
-
4. jun 2025
Christoph
Hva likte du best med dette kurset?
Det var fantastisk!
Hva likte du ikke?
Ingenting
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Det hjulpet meg til å få endelig en jobb i Harstad