Tilbakemeldinger

Fast-track Norsk A1

    11. des 2024

    Srinivasan

    Hva likte du best med dette kurset?

    His patience, his knowledge, and his comparison of Norsk with English.

    Hva likte du ikke?

    The course can be a bit more elaborative.

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    It helped me to learn the basics of Norsk grammer.

    10. des 2024

    Razel Ann

    Hva likte du best med dette kurset?

    the whole class; very interactive, open, and the teacher is approachable, helpful, & inclusive of everyone.

    Hva likte du ikke?

    it has less hours for my liking

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    interaction with norsk learners with the same level as me, and having feedback/corrections from a teacher

    10. des 2024

    Kalyani

    Hva likte du best med dette kurset?

    I like linguistics courses because they explore the structure, meaning, and use of language, revealing how communication works and connects people globally.

    Hva likte du ikke?

    Too depth an detailed

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Improves communication and language understanding.

    10. des 2024

    ciro

    Hva likte du best med dette kurset?

    The punctuality

    Hva likte du ikke?

    Too fast and not enough talking

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Grammatically

    10. des 2024

    Jherdine

    Hva likte du best med dette kurset?

    Learning materials

    Hva likte du ikke?

    Technical issues, can't join the meeting because of invalid address ID in zoom.

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    On study and work

    10. des 2024

    Maria

    Hva likte du best med dette kurset?

    Pace is good. Instructor is really helpful. Course is well designed for beginners.

    Hva likte du ikke?

    I was not sure early about time divisions.

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Instructor helped me improve my concepts and also enable me to overcome fear of speaking gradually.

    10. des 2024

    Sarala

    Hva likte du best med dette kurset?

    English medium

    Hva likte du ikke?

    More detail needed

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    Learning new

    9. des 2024

    Victoria

    Hva likte du best med dette kurset?

    jeg likte de preteritum og modelverb

    Hva likte du ikke?

    ingenting

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    it gives me the confident to speak norwagian better

    3. des 2024

    Jez Reel

    Hva likte du best med dette kurset?

    I like learning the basics, especially the things about the Articles, Preteritum and Refleksive pronomen

    Hva likte du ikke?

    there is nothing in particular

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    it helped me understand the basics and allowed me to do simple conversations such as introducing myself and greeting people.

    2. des 2024

    Rafi

    Hva likte du best med dette kurset?

    Interactive nature of the lecture and involment

    Hva likte du ikke?

    There was nothing to not like

    På hvilken måte var kurset nyttig for deg?

    I had an in depth learning of A1 course