Tilbakemeldinger
Fast-track Norsk A1
-
11. des 2024
Srinivasan
Hva likte du best med dette kurset?
His patience, his knowledge, and his comparison of Norsk with English.
Hva likte du ikke?
The course can be a bit more elaborative.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
It helped me to learn the basics of Norsk grammer.
-
10. des 2024
Razel Ann
Hva likte du best med dette kurset?
the whole class; very interactive, open, and the teacher is approachable, helpful, & inclusive of everyone.
Hva likte du ikke?
it has less hours for my liking
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
interaction with norsk learners with the same level as me, and having feedback/corrections from a teacher
-
10. des 2024
Kalyani
Hva likte du best med dette kurset?
I like linguistics courses because they explore the structure, meaning, and use of language, revealing how communication works and connects people globally.
Hva likte du ikke?
Too depth an detailed
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Improves communication and language understanding.
-
10. des 2024
ciro
Hva likte du best med dette kurset?
The punctuality
Hva likte du ikke?
Too fast and not enough talking
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Grammatically
-
10. des 2024
Jherdine
Hva likte du best med dette kurset?
Learning materials
Hva likte du ikke?
Technical issues, can't join the meeting because of invalid address ID in zoom.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
On study and work
-
10. des 2024
Maria
Hva likte du best med dette kurset?
Pace is good. Instructor is really helpful. Course is well designed for beginners.
Hva likte du ikke?
I was not sure early about time divisions.
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Instructor helped me improve my concepts and also enable me to overcome fear of speaking gradually.
-
10. des 2024
Sarala
Hva likte du best med dette kurset?
English medium
Hva likte du ikke?
More detail needed
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
Learning new
-
9. des 2024
Victoria
Hva likte du best med dette kurset?
jeg likte de preteritum og modelverb
Hva likte du ikke?
ingenting
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
it gives me the confident to speak norwagian better
-
3. des 2024
Jez Reel
Hva likte du best med dette kurset?
I like learning the basics, especially the things about the Articles, Preteritum and Refleksive pronomen
Hva likte du ikke?
there is nothing in particular
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
it helped me understand the basics and allowed me to do simple conversations such as introducing myself and greeting people.
-
2. des 2024
Rafi
Hva likte du best med dette kurset?
Interactive nature of the lecture and involment
Hva likte du ikke?
There was nothing to not like
På hvilken måte var kurset nyttig for deg?
I had an in depth learning of A1 course